Stempas aanvragen
U ontvangt uw stempas in de week van 22 september 2025. Als u geen stempas heeft ontvangen óf als u uw stempas kwijt bent, vraagt u een nieuwe aan.
Voorwaarden
- U doet uw aanvraag uiterlijk dinsdag 28 oktober tot 12.00 uur persoonlijk bij de afdeling Burgerzaken.
- U staat op maandag 15 september 2025 ingeschreven in de gemeente Oudewater.
Procedure
Online aanvragen:
- U vraagt uw vervangende stempas aan via de knop ‘Online aanvragen’.
- U ontvangt uw vervangende stempas binnen 3 werkdagen per post.
Schriftelijk aanvragen:
- U downloadt het aanvraagformulier via de knop ‘Schriftelijk aanvragen’.
- U vult het aanvraagformulier in.
- U stuurt het formulier per post naar de gemeente of levert het formulier in bij de receptie op het gemeentehuis.
- Wij versturen uw kiezerspas binnen 3 werkdagen per post.
Kosten
Gratis
Veelgestelde vragen
Ik kan niet inloggen met DigiD. Wat nu?
Krijgt u een foutmelding bij het inloggen?
Bel naar de gemeente: 14-0348. Dan kijkt een medewerker met u mee.
Heeft u geen DigiD?
Dan moet u eerst DigiD aanvragen.